Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

Ετούτη η ώρα του χωρισμoύ έχει μια πίκρα τόση, που καληνύχτα θα σου λέω μέχρι να ξημερώσει...Romeo and Juliet _ The Movie 1968


Ετούτη η ώρα του χωρισμoύ έχει μια πίκρα τόση, που καληνύχτα θα σου λέω μέχρι να ξημερώσει...
 
"ΕΛΑ..."



ΡΩΜΑΙΟΣ
-Κάθε βραδυ ειμαι εδώ και περιμενω να βγεις
Στο μπαλκονι να δεις εμε να σε προσμενω
Είναι λιγα τα λογια που μπορεις να μου πεις
Μα για κάθε λεξη σου εγω πεθαινω

ΙΟΥΛΙΕΤΑ
-Φυγε και μην ξαναρθεις μ’ακους
Ασε τα χειλη μου μια αναμνηση σου να λυτρωσουν
Εισαι το θυμα τους μ’ακους
Αμα σε δουν εδώ θα σε σκοτωσουν

ΡΩΜΑΙΟΣ
-Μα αγαπη μου γλυκια κι αυγη μου
Αμα σε χασω θα χαθω
Θελω να σου δωσω στοργη απ τη στοργη μου
Θελω να σε παρω και να φυγουμε από δω

ΙΟΥΛΙΕΤΑ
-Δεν μπορω να σου δωθω ομορφο μου παλικαρι
Με πληγωσανε πολύ δεν πιστευω πια τα ομορφα λογια
Και φυγε ποριν σ’ερωτευτω, κανε μου τη χαρη
Καλυτερα που μενω μοναχη μου τοσα χρονια

ΡΩΜΑΙΟΣ
-Μην μου το κανεις αυτό νεραιδα μου
Πιστεψε σ’εμενα και στ’ορκιζομαι δεν θα πονεσεις
Εσυ εισαι κάθε βραδυ στα ονειρα μου
Πηγαινε τωρα μεσα την αγγελικη στολη σου να φορεσεις.

ΙΟΥΛΙΕΤΑ
-Όχι καλε μου το ξερεις, εχω δικιο πως εμεις μαζι δεν μπορουμε να σταθουμε
Φοβαμαι μην μ’αυτή την αγαπη και οι δυο πληγωθουμε
Μπροστα μας τους ανθρωπους του πατερα μου θα βρουμε
Θανασιμα εσυ θα πληγωθεις και οι δυο αδικως θα χαθουμε

ΡΩΜΑΙΟΣ
-Αν πιστευεις θα με πισεις να ξερεις δεν θα φυγω
Κοιτα το δακρυ μου, για σενανε κυλα στο προσωπο και στην καρδια μου
Αν φοβασαι ν’αγαπησεις δεν πειραζει ασε με εδώ να μεινω
Ασε με μοναχα να σε κοιτω γλυκια και ομορφη νεραιδα μου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου